160? To přeci není tolik!

15.03.2020

V pondělí 9. března jsem šla na finančák odevzdat daně. Následující den jsem jela na setkání se seniory do Litoměřic. Ve středu další seniorská akce. Středeční odpoledne je přelom. Na internetu čtu, že na finančáku jsou dvě nakažené osoby. V hlavě mi jede, co se mohlo stát! Možná mám ten virus taky. Možná jsem nakazila seniory, které jsem od pondělí navštívila. Druhá linka v mojí hlavě je ta, že vůbec netuším, jak budu fungovat. Přišla jsem o hlavní zakázky a vše se odsouvá na neurčito. Po pěti dnech už mě negativní myšlenky nebaví a snažím se vymyslet, co bych mohla z karantény dělat? Mám přeci mobil a to docela stačí. Ptám se kolegyně v seniorském domově, kolik by potřebovali roušek? "160? To přeci není tolik!" Začínám na internetu vyhledávat švadleny, které nabízí roušky zdarma. 

Judita Matyášová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky