Kdo řeší složenky

26.03.2020

Na mobilu mi bliká 3.28 ráno. Všude zatím klid a ticho, takže doháním, co jsem nestihla včera a procházím nejrůznější corona Facebook stránky. Na jedné jsem objevila tohle video, kde se mluví o hyenách v corona times.

Autorka videa vysvětluje, kolik stojí jedna rouška a proč za ně potřebují švadleny dostat zaplaceno. Otázka peněz se kolem mě mihla už několikrát a upřímně řečeno dost mě to zaskočilo. Já skutečně netuším, kolik stojí výroba jedné roušky a netuším, kolik si účtují švadleny. Ani jedna z těch, které pro nás šijí, se nezeptala "Kolik mi zaplatíte za roušky?". Hádám, že to bude asi tím, že každý, kdo k nám naskočil na palubu, tak to vnímá stejně: ano, všichni nebo skoro všichni jsme přišli o práci, všichni budeme muset za pár dnů nebo týdnů řešit z čeho zaplatit složenky a raději se ani nedíváme na výpis z účtu, ale nějak nám hovor o financích nepřipadá v corona times důležitý. Nikdy by mě nenapadlo někomu říkat, co má dělat nebo nedělat. Zkrátka každý podle svých možností.  

Judita Matyášová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky