Kilometry látky

18.03.2020

Každé ráno denní "rozkaz", co nemáme a co potřebujeme okamžitě sehnat. Včera jsme potřebovali švadleny, teď už jsou v dílnách, ale z čeho budou šít? Chodí nám zprávy jak z válečného lazaretu: "Mám tři prostěradla a dvě cíchy, chcete je?" Potřebujeme mnohem víc materiálu. Tým obvolává galanterie, všude vyprodáno anebo firmy mají materiál na skladě, ale my nemáme peníze. Jsme pár minut před tím kliknutím, že koupíme látky za 30 tisíc. Z čeho to zaplatíme nemáme tušení. Chvilku před tím než odešleme objednávku se ozve Vanda z firmy Atom Rat. Koupila pro nás 200 metrů přes internet. Látka je ale v Otrokovicích. Procházíme kontakty a řešíme, jak materiál dostat rychle do Prahy. Jsou dvě hodiny odpoledne a my látky potřebujeme ještě dnes, nejpozději zítra brzy ráno. Jinak ztratíme strašně moc času. Švadleny budou u strojů, ale nebudou mít z čeho šít. Pán z otrokovické firmy mi volá, že materiál předal kurýrovi a já skoro brečím. Další telefonát už mě uzemní úplně. Volá Simona z našeho týmu, že se ozval pan Olmr z firmy SOPO Modletice. Daruje nám 800 metrů filtrační látky! Nemám slov, tohle je něco neskutečného! Jen co se trošku proberu, tak mi v hlavě bliká kontrolka s dotazem, kam tohle všechno dáme? Potřebujeme překladiště! 

Judita Matyášová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky