Nový živočišný druh - dírkovaná pruženka

22.03.2020

Můj kamarád Zbyněk Rudolf dal na Facebook fotku, že vyrábí plastové štíty pro zdravotníky. S jídlem roste chuť, už máme látky, máme tkalouny, máme sklad, co kdybychom rozšířili sortiment? Já vím, že to je zvrhlá myšlenka a skoro se bojím mému týmu říct, že bychom rozjeli i výrobu štítů. Jsme v tom všichni spolu, tak jim trochu opatrně píšu, jestli by fakt souhlasili? Jdeme do toho?Fajn!

Když mi Zbyněk vyjmenuje, co potřebuje za materiál tak těžce tápu. Nikdy jsem neslyšela o dírkované pružence (představte si gumu do trenýrek a v ní dírky), o plastové fólii Vivak (vůbec netuším, jak vypadá) a CO2 laseru (tak to už vůbec netuším). Tohle jsou nepropátrané vody, ale co...před týdnem jsme netušili, kde sehnat kilometry látky a taky se podařilo. Zkusme i tuhle velkou výzvu.

Neděle kolem poledne a přemýšlíme, kde sehnat plastovou fólii. Simona mi píše další neskutečnou zprávu, pan Olmr, který nám nedávno daroval 800 metrů, zaplatí materiál na štíty. "Zbyňku, objednej, co potřebuješ a pošli fakturu". Za tři minuty je hotovo a Zbyněk má na osm dnů "o zábavu postaráno". Simona mi píše: "Tohle máme, co bude zítra?" Zatím se neodvažuju hádat.

Judita Matyášová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky