Poprvé v terénu

26.03.2020

Byla jsem dva týdny doma. Moje kuchyňské call centrum už "není tolik potřeba", každý den obvolávám stále dokola domovy a dnes už chci ven. Aspoň pár vteřin s lidmi, které znám jen z telefonu. Než vyrazím, tak mi volá jedna paní ze seniorského domova a ptá se: "Od vás jsou ty roušky z Národního, že jo? A to fakt šili herci? To by nám je mohli podepsat a byly by ještě cennější!", tak se směju a říkám: "Roušky ale nešijí herci, ale garderobiérky a švadleny".

Odpoledne mám sraz s Lukášem a jdeme do historické budovy Národního divadla. Šijí tam pro nás od minulého týdne a díky nim jsme mohli předat stovky roušek. Máme pro garderobiérky plato čokoládových indiánků od jednoho z našich dobrovolníků, bereme si další várku roušek a na ulici poprvé potkáváme pana Olmra, majitele firmy SOPO Modletice. Pomohl nám už tolikrát, nakoupil spoustu materiálu a zařídil jeho převoz. Znali jsme ho jen virtuálně a dnes se konečně potkáváme. "A nechcete ještě tuhle krabici? Vemte si víc té látky!" hecuje garderiobérku Marienku. Takovou nadílku jsme nečekali ani ve snu!

Končíme v Národním a jedeme na tři místa, kde pro nás mají švadleny roušky. Telefon mi zvoní skoro pořád a jeden z hovorů je opravdu speciální. Z divadelních dílen na Vinohradech mi volají, že "dnes se obzvlášť zadařilo. Místo těch 500 roušek jsme pro vás vyrobili 1 200" Jsem z toho v šoku, jak se dá něco takového zvládnout za jeden den? Zjevně dá😊 První štace - 100 roušek pro domov na Smíchově, očistit ruce dezinfekcí, předat na recepci a míříme směr Vinohrady, 100 roušek pro pečovatelský domov, předání a finále na sídlišti Horní Měcholupy. Pro dnešek hotovo!

Judita Matyášová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky