Sháním buldoky

15.03.2020

Od rána mi to šrotuje v hlavě. Proč jen pro jeden domov? Proč to neudělat pro celou Prahu? Mám takovou buldočí povahu, že když se zahryznu, tak nepustím. Teď k sobě potřebuju další buldoky. Píšu kamarádovi Lukášovi Houdkovi. Nemusím ho nijak přesvědčovat, okamžitě naskakuje do vlaku, který se rychle rozjíždí. Další je fotografka Jarmila Štuková. Pracovala ve válečných zónách a tohle ji určitě nerozhodí. Ještě potřebujeme někoho, kdo se stejně jako já dlouhodobě věnuje seniorům. Vzpomněla jsem si na Simonu Bagarovou. Párkrát jsme se virtuálně potkaly na facebooku a zdálo se mi, že by mohla být podobný nadšenec jako já. Píšu jí a ihned souhlasí. Za pár hodin máme další posily, dramaturgyni Kateřinu Krobovou a lektorku Kristýnu Hlavatou. Náš hlavní dream team je kompletní. 

Judita Matyášová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky